Conrep SA - CONSTRUCTII, INSTALATII, MONTAJ

Politica de calitate

Politica de calitate

CONREP SA exista pentru a satisface nevoile, cerintele si asteptarile clientilor nostri, prin performanta, calitatea si gama produselor pe care le oferim.
Valoarea adaugata in procesele pe care le conducem in cadrul societatii ne permite dezvoltarea si cresterea economica, in conditiile in care ne preocupam de reducerea costurilor si imbunatatirea continua a proceselor.

 

Pentru a pune in practica aceasta politica, conducerea societatii CONREP SA a hotarat implementarea unui sistem de management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate in munca, in conformitate standardele SR EN ISO 9001:2001, SR EN ISO 14001:2005, si OHSAS 18001:2004.

 

Obiectivele principale in domeniul calitatii mediului, sanatatii si securitatii in munca ale organizatiei noastre sunt urmatoarele:

  • - Livrarea produselor si furnizarea serviciilor conform conditiilor specificate, la termenele stabilite, in scopul cresterii satisfactiei clientilor;
  • - Prevenirea neconformitatilor in toate fazele de realizare a produsului sau de realizare a serviciului, ceea ce va conferi incredere clientilor si va aduce beneficii organizatiei si angajatilor;
  • - Instruirea si motivarea personalului pentru imbunatatirea continua si realizarea unei culturi a organizatiei in ceea ce priveste calitatea, protectia mediului inconjurator, sanatatea si securitatea in munca;
  • - Diminuarea cantitativa, reciclarea, valorificarea si eliminarea controlata a deseurilor;
  • - Mentinerea si largirea sectorului de piata, inclusiv prin castigarea increderii beneficiarilor in ceea ce priveste conformarea organizatiei la reglementarile in vigoare privind protectia mediului si sanatatea si securitatea in munca;
  • - Mentinerea si imbunatatirea sistemului de management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate in munca;
  • - Alocarea resurselor necesare realizarii obiectivelor de mediu si sanatate si securitate in munca propuse in programul de management de mediu si programul de management al sanatatii si securitatii in munca;
  • - Cresterea securitatii angajatilor la locul de munca prin respectarea normelor, acordurilor si cerintelor in vigoare
 

Participarea la implementarea si mentinerea sistemului de management integrat calitate-mediu-sanatate si securitate in munca este sarcina de serviciu a fiecarui angajat. Raspunderea pentru calitate, protectia mediului, sanatate si securitate in munca este a tuturor si a fiecarui angajat in parte.